Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaJarmark Świąteczny w Rogoźnie 2025 – zgłoszenia dla Wystawców!
Gmina Rogoźno - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

Jarmark Świąteczny w Rogoźnie 2025 – zgłoszenia dla Wystawców!

8 dni temu

REGULAMIN SPRZEDAŻY PRODUKTÓW, TOWARÓW I USŁUG PODCZAS IMPREZY PLENEROWEJ 
,,Jarmark Świąteczny w Rogoźnie 2025’’ 

 
§1 Organizator

Organizatorem Jarmarku Świątecznego, zwanego dalej „Jarmarkiem”, jest Gmina Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, NIP 6060066997, REGON 000526558, przy współpracy z Rogozińskim Centrum Kultury.
Jarmark odbędzie się dnia 6 grudnia 2025 roku (sobota) na terenie Placu Karola Marcinkowskiego w Rogoźnie, w godzinach 14:00 – 19:00.
 
§2 Zasady uczestnictwa

W Jarmarku mogą brać udział osoby fizyczne, prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej – zwane dalej „Wystawcami”.
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie Karty Zgłoszenia wraz z opisem oferowanego asortymentu oraz minimum dwoma dobrej jakości zdjęciami stoiska lub produktów.
Zgłoszenia należy dostarczyć:
osobiście do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie (ul. Nowa 2, pok. 23), 
drogą mailową na adres: [email protected] (w temacie wiadomości wpisując „Zgłoszenie na Jarmark Świąteczny”), w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godz. 12:00.
Do dnia 14 listopada 2025 r. wszyscy wybrani wystawcy zostaną powiadomieni
o zakwalifikowaniu do udziału w Jarmarku.
Zakwalifikowani Wystawcy są zobowiązani do dokonania opłaty za wynajem domku do dnia 19 listopada 2025 r. poprzez:
przelew na konto Gminy Rogoźno nr: 35 8951 0009 3900 0114 2000 0010,
lub wpłatę w kasie Urzędu Miejskiego. Tytuł przelewu: „opłata za wynajem domku handlowego na Jarmark”. Potwierdzenie przelewu należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego (pokój nr 23) lub przesłać drogą mailową na adres: [email protected]
Niedokonanie opłaty w wyznaczonym terminie będzie skutkować usunięciem Wystawcy z listy zakwalifikowanych oraz przyjęciem kolejnego oferenta z listy rezerwowej.
Przy zgłoszeniu kilku takich samych asortymentów przez różnych wystawców,
o zakwalifikowaniu decydować będzie opis i załączone fotografie – oceniane będą: estetyka, profesjonalizm oraz dopasowanie stoiska do charakteru imprezy.
Pierwszeństwo udziału w Jarmarku mają mieszkańcy Gminy Rogoźno.
Do rozpatrzenia będą przyjmowane wyłącznie zgłoszenia dotyczące asortymentu
o charakterze świątecznym, w szczególności:
ozdoby choinkowe, stroiki, świece, opłatki,
rękodzieło, wyroby artystyczne i regionalne,
świąteczne wypieki i potrawy,
naturalne produkty spożywcze.
 
§3 Opłaty

Opłata za udział w Jarmarku wynosi:
200 zł brutto – domek na wyłączność (3x2 m)
100 zł brutto – domek współdzielony (1,5x2 m)
Opłata obejmuje wynajem miejsca handlowego oraz dostęp do prądu (do 2 kW).
 
§4 Warunki organizacyjne

Organizator zapewnia Wystawcom:
domek handlowy (na wyłączność lub współdzielony zgodnie ze zgłoszeniem),
dostęp do energii elektrycznej w granicach określonych w regulaminie.
Każdy Wystawca zobowiązany jest do:
estetycznego przygotowania stoiska,
udekorowania stanowiska elementami świątecznymi i/lub świetlnymi,
utrzymania czystości i porządku na swoim stanowisku oraz w jego otoczeniu,
przestrzegania przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych i BHP,
posiadania wymaganych zezwoleń (w przypadku sprzedaży produktów spożywczych – decyzja sanepidu).
Zabrania się m.in.:
prowadzenia sprzedaży asortymentu niezgodnego z charakterem Jarmarku,
udostępniania lub podnajmowania stoiska osobom trzecim bez zgody Organizatora,
stosowania nieestetycznych opakowań,
używania urządzeń zagrażających bezpieczeństwu lub niezgodnych
z przepisami.
 
§5 Przydział stoisk i organizacja miejsca

Wybór lokalizacji stoiska handlowego przydzielanego Wystawcy leży po stronie Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji powierzchni handlowej przyznanej Wystawcy.
Wszyscy zakwalifikowani Wystawcy zostaną poinformowani o szczegółowej godzinie przekazania miejsc handlowych w osobnej korespondencji.
Stoisko musi być gotowe do rozpoczęcia sprzedaży o godz. 14:00.
Po zakończeniu Jarmarku (godz. 19:00) Wystawca zobowiązany jest przekazać stoisko w stanie niepogorszonym.
 
 

§6 Odpowiedzialność

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
towary i produkty oferowane na stoisku,
wyniki finansowe sprzedaży,
szkody i straty powstałe w wyniku zdarzeń losowych, kradzieży lub przerw
w dostawie prądu.
Wystawca odpowiada za przestrzeganie prawa, w tym zasad sprzedaży, oraz
za szkody powstałe z jego winy.
Wystawca zobowiązany jest do posiadania własnego ubezpieczenia działalności oraz mienia – Organizator nie pokrywa ewentualnych strat.
Za wszelkie zniszczenia domków handlowych odpowiedzialność ponosi Wystawca.
 
§7 Postanowienia końcowe

Wystawcy są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji zapisów Regulaminu oraz wyboru zgłoszeń.
Nieprzestrzeganie regulaminu może skutkować usunięciem Wystawcy z terenu Jarmarku.
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy Wystawcą a Organizatorem.
 


Wiadomość pochodzi ze strony https://rogozno.pl/aktualnosci/jarmark-swiateczny-w-rogoznie-2025-zgloszenia-dla-wystawcow.html

Galeria

  • rss.png